بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

26 January 2012

wonderful trip

hye hye!

entry agak basi, semalam punya cerita..disebabkan faktor kepenatan, maka semalam tak mampu nak update blog..

okay back to the main story !
semalam, seronok sangat, picnik dengan mereka mereka yang tersayang ,
luv luv leb leb

ini mereka yang terlibat, dari kiri mr boyfie saya, tuan empunya belog, my bff fana, dan farhana's bf capik


lupa pulak, lokasi perkelahan kami adalah di Teluk Batik, Perak

kami bertolak dari Ipoh dalam pukul 9 pagi, dan sampai dalam pukul 11 pagi kot, tak sure lah, NGEEEE

lokasi pertama kami adalah ke rumah encik bf saya, Taman Astaka, Setiawan..first time pergi rumah, nervous tau, ketaq lutut cek, tangan pon, nasib cek pandai kaver, weeee

dapat lah jumpa si kecik yang teringin sangat nak jumpa ni, Nurdzatun Nithaqain El - Harraz, panjang kan nama, tak tau laa betul ke tak taip ni, aku panggil arasy je, comey baby girl ni, senang senyum, senang gelak, tapi susah nak dekat orang, tapi standard laa baby, mula mula nak kenal orang macam kita jugak


okay, lepas rumah encik sweetheart saya, kami bertolak pulak ke Taman Paya Bakau, jumpa kaum kerabat monyet, haha

bukan berani pun dengan monyet, aku dengan fana dah macam masuk rumah hantu je, takut semacam, haha

merayau sampai ke tepi sungai konon konon nak tengok sungai, sekali sampai ke hujung, sungai kering, air belum pasang

berjalan pulak naik jambatan gantung, elok laa sangat aku dengan fana sama sama takut naik benda tu, memang kawan baik sehati sejiwa kannnnn, so sweeeetttttttttttttttttttttttttttt !

haha, tangkap laa beberapa gambar, ini adat, tak tangkap gambar tak sah

kau kawan aku selamanya

boleh pulak buat muka cenggitu !

disebabkan perut yang terlalu lapar, kami terus ke Teluk Batik

orang tak ramai sangat,tapi dalam cuaca panas terik tu pun ramai yang mandi !

kami tak kisah dah pasal laut, perut yang penting, haha

kami apa lagi terus pasang khemah, bentang tikar, standby makan berbekal kan nasi goreng air tangan aku, dan sanwiches air tangan capik, ini lah santapan pickik kami, weeeeee

lepas isi perut, kami tunggu lah kejap konon - konon nak tunggu redup baru mandi, tapi sebab lambat sangat redah jela mandi

seronok sangat sangat sangat sangat ( maknanya sangat seronok lah ini )


masa ini dah tak kisah dah matahari, yang penting mandi puas puas, haha

dalam pukul 5 petang kami berhenti mandi, sebelum balik, sempat lagi tu tangkap gambar, acara wajib kan, teng teng trengggg

penat tak terkata, hantar encik bf saya dulu balik rumah, lepas tu terus balik Ipoh

kesian Fana & Capik gilir gilir bawak kereta balik, dah la penat, mengantuk pulak tu, sorry lah aku tak reti bawak kereta auto :P

dalam pukul 8 lebih, kami sampai Ipoh

malam semalam, fuhhh, tidur lena, penat sangat gayanya !

bangun je pagi, ambik kau !, muka hitam legam, jenuh laaa, nak pulih balik, tula mandi tak sedar diri lagi, wihiiiiii

apa apa pun, jutaan terima kasih pada kalian yang terlibat, thanks for completing my life..

buat Mohd Zulhelmi, Nurul Farhana, Shafiq ( aku lupa eja nama kau, haha ) berjuta terima kasih untuk korang

B musyuk, awak yang terbaik buat saya pelengkap hidup yang sempurna di mata dan hati saya, Fana senget kau kawan aku dunia akhirat tak kan dapat aku tukar ganti kawan macam kau, Capikk errr kau dikira agak perlu dalam cerita ni untuk memeriah kan keadaan sekaligus jadi pelindung untuk kawan dunia akhirat aku tu, TERIMA KASIH AWAK AWAK SEMUA SEBAB BUAT SAYA HAPPY TAW TAW TAW ! hehe


HABIS SUDAH !
BYEBYE

0 pot pet pot pet ( komen kat sini ! ):

Post a Comment